Rött

Äntligen lite ledigt i helgen.
Planen var att dra ut här i storstan, både ikväll med hela nautilus och imorgon, men det blev ändrade planer.
Både Gustav och Richard ska hem så jag kunde inte slita mig ifrån en utekväll med mina vapendragare.
Så imorgon bär det av med tåget kl 6.21, sedan till växjö. Lena skulle åka med mig också så skönt med lite sällskap.
Elin ska bli kul att träffa med.

Köpte mig ett par röda byxor idag med, äntligen! Har kollat på dem i två månader nu. dom tillsammans med en svart tröja och skinnjackan kommer blir ursnyggt. det ska på imorgon även om det blåser kallt.



Våren börjar närma sig, så snart sätter vårträningen igång. ni kommer får se en vääldigt fit herman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0