Free Fallin'

Jäklar vad bra han är den där John Mayer, särskilt en kall söndagskväll som denna.
Helgen var hektiskt, men helt klart bra

På fredagsmorgonen ringde klockan tidigt och jag begav mig mot högsby för att hämta bilen. Linus hakade på och vi åkte vidare mot Halmstad för att kolla in högskolan där.
Det var väldigt givande faktiskt, kändes som man fick bort några frågeteckan iallfall
Jolanta stod i sin monter och var sig lik, bra bra:) det blev en sväng på staden, lite skratt och lite mat.

Utgång var planerat men ingen skulle tydligen ut, så vi åkte hem. Gustav var hemma så vi snackade hela fredagskvällen ut.

Lördagen började med att gustav väcker mig och frågar om vi ska träna, så jag följde med men gjorde ingen vidare nytta. Sedan var det tänkt att jag skulle åka till Kalmar på kvällen och hänga lite med lejonen, fast det blev tyvärr inget där heller. Fast kommer ju fler gånger..

Och idag på jobbet så hände det igen, VAD tänker de personerna som står helt nakna framför spegeln i omklädningsrummet och  använder hårtorken överallt? ja precis, ÖVERALLT

H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0