F-N-F and S-N double O-P

"Treat these folks don't need permission my life's in hi-definition"
Kände för att vrida upp volymen på denna grymt goa, men något gamla låt - Hi-Definition.

Veckan ser lugn och solig ut, skönt att allting börja smälta bort faktiskt. Tycker om snö men jag tror
 alla tycker samma sakom den nu.
Däremot börjar jag se fram emot helgen. En av personerna som jobbar på Grodan tränar på nautilus,
 så han har lovat att
fixa in oss gratis, skönt att slippa kön med. +poäng!

Annars har jag inte lyckats med några olyckor hittills den här veckan.
Fick däremot besök tidigt på morgonen av någon som skulle mäta ventilationen? och jag är ju inte
den som är den så jag öppnade upp i det jag var klädd i - kalsonger.
Trodde killen skulle skrika mig i örat för han hade med sig en stor blå grej som såg ut som en gigantisk megafon.
Så där stor jag i mina kalsonger och t-shirt medans han gick runt och satte tratten i alla ventilationshål.
man lär sig något nytt varje dag...

H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0