Veckan som gått

Var ett tag sedan jag skrev här nu, beror mest på att det hänt så mycket runtomkring så jag har inte hunnit tänka på att skriva här.

Veckan som gått då har varit helknäpp som vanligt.

Helgen: Började med att gustav dundrade in i blå träningsoverall och frågade när vi skulle dra, hur det har varit o.s.v.
Han avslutar med att fråga om jag har några kläder att låna ut.
Smart som han är har han glömt att ta med sig civila kläder, så....vad gör man?
Jag ger honom de största jeansen jag har, som både är trasiga och för små, men de var det enda paret som var mest passande av alla jag hade. Just de ja.....han hade ingen jacka heller

Vi ger oss vidare mott Sickla för att föra lite hos min kollega alex. Eftersom gustav då hade glömt jackan fick jag ta min sommarjacka, ma när ju viking liksom....
Alex hade bunkrat upp med allt så vi snackar lite medans vi inväntar Tobbe och Alpha.

In mot storstaden rullar vi och första stoppet blir K15 av alla ställen. Vi snackar oss in så vi slipper betala inträde, jihoou!
och samma sak händer på Grodan, vakten som jobbar där tränar på Nautilus. trots att vi stod i fel kö å allt så fixade han in oss - gratis!
Var nästan så jag trodde att jag skulle gå plus den kvällen.
Aja! framåt 05.30 var det dags att dra, men Alex hade redan dragit och hem till honom hittar jag inte så det får väl bli att sova hos gustav tänkte jag då. men icke, han skulle ut till berga.
Så det var bara att sätta igång och ragga skjuts. gick snabbt och smidigt så jag fick åka med två pratglada flickor till Sollentuna och blir avsläppt hos mina kusiner, även detta gratis!HAHA
Min jacka som gustav lånade fick jag tillbaka idag som tur var, hann t.o.m. se gustav in action. Var rätt häftigt.

på jobbet: Där går det kalas, märks att man varit borta ett tag för många frågar vart man hållit hus de senaste veckorna. då känns det att man uppskattas!:)
I fredags sprang jag lite med och lyckades ramla av löparbandet, men får bjuda på den

och imorgon bär det av hemåt igen för att fixa med lite saker. blir nog toppen


H



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0