Kaos!

Just nu är det fasen ingenting som stämmer.
För det första har jag glömt mina nycklar hemma, så det var bara å traska iväg till mina kusiner ännu en gång.
Mobilen bara dog helt plötsligt!:S men nu verkar den funka igen
Högsby kommun måste diskutera ifall de ska skriva på att jag ska få läsa matte E i sthlm för att det är en kostnadsfråga?! Jag tror inte eran budget går i tusen bitar om jag läser EN kurs i Storstan. har ni råd att bygga om halva högsby så tror jag att det får plats lite matte E där också bland alla dyra gatustenar.

Och sist men inte minst har jag tackat ja till att jobba på söndag inne i city, men ser nu att jag jobbar redan den dagen ute i Kista. får blir morgondagens projekt att lösa det

stop and stare


H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0