En helt vanlig dag

Jag vet inte varför, men på något sett så dras konstiga människor till mig ibland tror jag.
Det har nog med min snällhet att göra. Inte ett rätt har jag haft idag!

Eftersom jag glömt nycklarna hemma var jag tvungen att sticka förbi farsans jobb och hämta den andra.
Med lite hjälp så visste jag vilken buss jag skulle ta. när jag väl står där kommer en vinglig man med snea ögon fram och frågar om jag ska till mörby:

Jag: Nä det ska jag inte tyvärr... men den ska gå förbi här iallafall.
Mannen: Japp det ska den! Blå ska den vara. röker du?
Jag : nä det gör jag inte, annars kunde du fått en
Mannen. ah ok.... MEN DÄR KOMMER DET EN BLÅ BUSS JU!
Jag: ja fast den åker åt andra hållet hehe....
Mannen: men den är ju blå!
Jag: Ja men det är fel. du ser det står jakobsberg på.
Mannen : äh skitsamma min ska vara blå och det är den där! HEJDÅ!

Aja tänkte jag, smått förvånad.
Väl hemma i lägenheten var det bara att bege sig mot nästa mål. En gratis fotografering som en klasskamrat till mig bokat. Var nog bara för att hon skulle tjäna på det hehe.

Blev smått chockad när jag ser att det sitter en mopps(!) bredvid mig(för er som inte vet så är det en liten hund).
Den var kelsjuk så var bra tidsfördriv tills det var dags. men var inga bra bilder tycker jag. är så kräsen,
men kan bjuda på en iallfall!



H




Kommentarer
Postat av: jolejn

älska bilden !

2010-01-28 @ 12:48:16
URL: http://joliin.blogg.se/
Postat av: Jenny

GAAAALET fin bild :D:D

2010-02-01 @ 22:41:02
URL: http://jennybcdm.blogg.se/
Postat av: K

Vovven heter askan!!!

2010-03-05 @ 06:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0