Annan del av...

Sitter nu hemma i tvsoffan i myskläder efter att ha badat i ute i det kalla vädret.
En annan del av köping väntar nu också.

Lyckades backa på en bil idag med! men kofångaren stötte emot däcket så den tog smällen, alltså inga skador. väldigt skickligt måste jag säga

Sara superstar fyller år idag med, grattis!!:)
jag har tyvärr ingen pinsam bild att lägga upp, men det kommer. jag lovar hehe.
Du har ju Hamstr och Firehead hos dig så jag hoppas dom firar åt mig,jolin och pontus

Morsan fick öppna sin present idag med, en tavla på oss barn som är sjukt snygg måste jag säga. får slänga upp en bild snart på den med



Alla dörrar är öppna




Kommentarer
Postat av: Julia

Firehead :D haha

2010-01-25 @ 21:03:46
URL: http://aginger.blogg.se/
Postat av: Sara

hahaha, superstar :P

TACK :D Det gjorde dom verkligen! Var kanon :)

haha, pinsam bild kommer du aldrig lyckas med? ;D

2010-01-25 @ 22:06:26
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du heter t.o.m. så i telefonen julia haha;)

joohooodå;) vänta och se!

2010-01-25 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0