skål åså

Överlevde denna helg med trots personalfest...
Bilderna från festen är nog förbjudna att visa haha!
Kvällen tog en plötslig vändning när jag får en inbjudan från en viss person som frågar om jag ska komma förbi hans skivbolag och förfesta lite, klart man ställer upp!
Blev lite snack och sedan fick jag skjuts vidare mot Nautilus. Här var allt redan i full gång, så det var bara att göra likadant.
Och så rullade allt på. herregud säger jag bara hehe..
Morsan fyller år den 9:e med. hon kommer faktiskt hit och tittar förbi på tisdag. Det blir nog mycket prat, vilket är skoj.

Självklart är det någon som bygger den här veckan med och nu har dom fått för sig att stänga av vattnet?

Dags att sova.

H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0