Jag vaknade upp med sällskap





Helgen i Norrköping var faktiskt lite över förväntan.
Fredagen började med att jag hälsade på hos Mirza och Ida innan jag drog vidare mot pontus nya lägenhet.
Där hälsade jag på hans inneboende innan vi drog och bastade. Sjukt härligt och roligt

H: Vänta, du blöder ju?!
S: Äh, det är bara vatten


HAHA jag höll på att dö av skratt.
Pontus och jag var peppa till 100 så utgång efter var ett måste. kommer inte ihåg stället vi var på men det började på H iaf hehe. Kvällsbingon i spelhallen blev lite av en succé måste jag säga. skrattade länge åt varför vi ö.h.t. spelade.
Lördagsmorgonen fick en rivstart kl 8.30 med gröt och hög musik. Vi tyckte att vi lika gärna kunde börja så pontus blandade till 2 groggar. kl 08.50........
Fast vi tog det rätt lugnt under dagen och väntade in alla trevliga norrköpingsbor

Runt 21.00 var allt i full gång och jag var så himla trött! men det var bara att bita ihop. En gammal klasskamrat tittade in med, snacka om att bli överraskad, så frida bjöd mig mig bort till deras studentkorridor för att festa lite där med.
När jag väl skulle hem så kom jag på att jag inte hittade, så jag ringer pontus

P: var är du?!
H: på väg, hur går jag?
P: Asså när du är så nära mig som du bara kan så säger du till!
H: ok!


Jag hittade till slut, så fortsatte kvällen.

När jag väl vaknade upp var det redan fullt fart i lägenheten, då slår tanken mig.
Jag har precis vaknat upp i en säng med sällskap - av pontus.
Inte varje dag man vaknar upp med manligt sällskap på alla hjärtans dag.
Vad pontus sa till mig innan vi sov kan vi ta en annan gång;)

boom boom boom








Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHA! LÅter som en go helg!? :D

2010-02-14 @ 20:20:19
URL: http://sara2.blogg.se/
Postat av: Herman

haha ja den var över förväntan!:D

2010-02-14 @ 21:14:56
URL: http://jagherman.blogg.se/
Postat av: Pontus

Man ser ju på bilderna när festen drog igång ! :D

2010-02-26 @ 00:57:38
Postat av: Herman

haha japp!:P

2010-02-28 @ 13:28:55
URL: http://jagherman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0