Jag gör det igen....

Veckan har fått en liten rolig vändning.
Jag ska faktiskt åka hem en sväng redan imorgon med mamsen för att sedan bege mig till pontus. Är riktigt taggad faktiskt! Fast hade varit bättre om alla pulver varit där också, men kommer definitivt flera sådana kvällar.
Pontus har lovat bastu och massa procent så det blir nog kalas som sagt.

Men i all hast har jag lyckats med något knäppt igen på något dumt sätt....
Dr. Cohen ringde upp mig efter en instruktion på gymmet. Vi pratade lite först om allt möjligt. Sedan skulle vi boka in en intervju. Så jag frågade när jag kunde komma till hans kontor och prata lite.
Han föreslog fredag och ja sa att mitt tåg går runt lunch på fredagen.
Då sa han att vi kunde ta en lite mini-intervju kl 11.
"perfekt!" sa jag och insåg att mitt tåg går ju imorgon? grattis herman. Det är bara att ringa upp honom imorgon och ändra.


H

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, en annan gång är vi alla igen :D

2010-02-11 @ 22:18:16
URL: http://aginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0