Italien

Imorgon bär det av!
ska bli skönt att äntligen få åka lite skidor och vara lite social med familjen.
Dock finns ett litet "men", jag känner mig inte helt 100. Men en sjukdom stoppar inte mig.

Så nu gör jag mig redo att bege mig till jobbet. Vi ska tydligen ha personalmöte ikväll med så det lär säkert bli lite fest.
men jag ska ta det lugnt. Det måste man ibland.
Frågan är nog bara om jag har packat rätt? är helt säker på att när jag sitter på tuben så kommer man få den där "sataaaaan" känslan för att det är någon liten grej man glömt.

Veckan har varit bra annars, många roliga incidenter på jobbet med, det finns verkligen alla sorters människor haha!
Fick en trevlig överraskning med när en vän jag inte träffat på mycket länge slog en pling och frågade om vi skulle träna. sagt å gjort! det tackar vi för.

Hörs om en vecka igen. då väntar nya utmaningar och människor.

H

Kommentarer
Postat av: Anonym

ITALIEN. Rätt valt. Italy äger rejält :D Skööön blogg herman!

2010-03-03 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0