Den 9:e

Idag fick jag möta upp mamsen på centralen. Hon fyller 50 idag, men firandet hade redan ägt rum så blev bara lite finmiddag på kvällen.
Var väldigt mysigt faktiskt. Jag gick förbi Norra Brunn med. Kan inte minnas när jag var där sist.
Och nåt som är helt sjukt är att var jag än går så känns det som att coldplay förföljer mig?!
är trots allt en bra grej, men när både resturangen och 3/5 affärer ekar av Chris Martins röst så undrar man ju.
Den 9onde idag som sagt. en speciell dag. iallfall för mig




Md International nästa? vi får se efter intervjun...



Kommentarer
Postat av: kurre

och en speciell dag för mig, det vet du.

coldplay på det också (:

2010-02-10 @ 00:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0