Lönehelg

Jag var egentligen inte sugen på utgång igår. Men det är oftast då man har som roligast sen.
Och jäklar vilket tryck det var. Kvällen spenderades på Ambassaduer och jag måste säga att han som spelade igår får gärna göra det igen. Det gick inte att slita sig ifrån dansgolvet! Hade x antal missade samtal så förlåt alla för att jag inte svarade.
Fast dom som dansade hade noll koll, tur att jag och Alex var där, folk var som frimärken på oss haha;)




Shake My World kom in på jobbet idag med, skönt det faktiskt för på helgerna är det lite väl lugnt.
De pumpade på som bara den, speciella men trevliga människor:)

Ledig imorgon vilket betyder sova,städa och göra allt annat man inte har gjort förra veckan.


H




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0