Fredag hela månaden

Tiden går så väldigt snabbt nu, känns att sommaren börjar närma sig. Speciellt när man kan promenera hem i kortarmad tröja och spela tung housemusik, åååh så gött!

vad händer på valborg? har nog fått den frågan tusen gånger nu. Jag vet inte hur jag ska göra. Valborg är för mig någon slags sommarinvigning. Uppsala lockar, men när kollegorna säger att man knappt kommer in på krogarna för att det är så fullt så känns det dumt att chansa.
Grannen fyller år med och frågade ifall jag skulle titta in. hmm...
Eller åker jag hem och fixar biljetterna inför sommarens äventyr, träffar mirza och gustav och bara tar det lugnt. Nisse ska spela en kväll med så jag och Mirza snackade om att hjälpa dem.
Äh, det blir nog bra vad som. Vad ska ni andra göra?

Och idag hände ännu en konstig grej på gymmet, men vad får ni fråga om haha!:)

H





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0